Jak vybrat pracovní obuv

Jak vybrat pracovní obuv

Pracovní boty můžeme v zásadě rozdělit na tři základní typy, podle toho, k čemu jsou určeny a také podle jejich vlastností. Od klasických po zimní, pracovní boty by měly poskytnout dostatečnou ochranu a pohodlí pro nohu.

Číst dále

Jak vybrat policový vozík

Jak vybrat policový vozík

Policové vozíky nacházejí různé uplatnění a my si musíme uvědomit, které z nich je pro nás vhodné. Potřebujeme vozík do kanceláře, do dílny nebo na servírování? Je jasné, že si nebudeme do kanceláře kupovat vozík se zvýšenou nosností a robustní konstrukcí.

Číst dále

Jak vybrat kanystr

Jak vybrat kanystr

Kanystry na vodu – jak je z názvu patrné, jedná se o kanystry na uchovávání vody. Většinou obsahují výpustnou hubici nebo kohoutek. Bývají vyrobeny pevného plastu, často mají potravinový atest.

Číst dále

Jak vybrat detektory bankovek

Jak vybrat detektory bankovek

Musíme si uvědomit, k jakému účelu budeme využívat detektor pravosti bankovek – bude to k soukromým účelům např. doma, nebo jej budeme využívat v komerční sféře na malých prodejnách v účtárnách či v profesionálních institucích, kde se pracuje s velkým množstvím hotovosti? Odpověď na tuto otázku nám pomůže vybrat druh detektoru, který je pro nás vhodný.

Číst dále

Nepřímý nákup: proč nezvolit strategii spojenectví?

Nepřímý nákup: proč nezvolit strategii spojenectví?

Pracovníci odpovědní za nepřímý nákup často narážejí na stejné dilema. Generální ředitel a vedoucí oddělení nákupu požadují zavedení úsporných plánů, racionalizaci portfolia dodavatelů a uplatnění metodiky společných nákupů, avšak oni sami nejsou v hierarchii nijak propojeni s nákupčími z různých pracovišť společnosti (výrobní závod, logistika, regionální centrála…). Z toho důvodu se na místních pracovištích často setkávají se silným odporem, protože někteří lidé mohou ve společném přístupu spatřovat oslabení svých pravomocí. Jiní ovšem tento přístup dobře chápou a vítají jej.

Číst dále

Když se z firemního nákupu třídy C stane strategie

Když se z firemního nákupu třídy C stane strategie

Firemní nákupy se běžně rozdělují do 3 tříd. Kategorie A i B již v dnešní době podniky začlenily do svých nákupních strategií. Třída C se často podceňuje, přestože může při správné optimalizaci přinést úspory ve výši až 20 %.

Číst dále