Realizace kancelářských prostor

Realizace kancelářských prostor

Vytvoříme vám kanceláře, do kterých zaměstnanci budou chodit rádi

Číst dále

Naše privátní značka Manutan

Naše privátní značka Manutan

Pod naší privátní značkou Manutan najdete širokou škálu produktů do Vaší kanceláře, dílny či skladu. Výrobky pod touto značkou nabízejí vysoké kvalitu konstrukce a a materiálů a přesto za konkurenceschopnou, atraktivní cenu pro vás, zákazníky.
Číst dále

Dobrý pracovník nepřímého nákupu je opravdovým hrdinou… H.E.R.O.

Dobrý pracovník nepřímého nákupu je opravdovým hrdinou… H.E.R.O.

Při akci pro naše evropské zákazníky v centrále společnosti Manutan, která se konala loni v září, jsme mluvili o tom, co znamená být dobrým pracovníkem nepřímého nákupu. Nakonec jsme přišli na to, že špičkový pracovník s tímto zaměřením je opravdový hrdina… H.E.R.O!

Číst dále

Co je základním mýtem vaší společnosti?

Co je základním mýtem vaší společnosti?

Mýtus se obvykle definuje jako „vyprávění, které se pokouší o vysvětlení určité společenské praktiky“. Jinak řečeno, každé lidské společenství má svůj základní mýtus, který propojuje jeho příslušníky a strukturuje jejich vzájemné vztahy. Platí to o společnosti jako takové a všiml jsem si, že něco podobného lze říci i o firmách, které jsem měl doposud příležitost poznat. U zrodu úspěšné firmy vždy stojí základní čin, který se postupně proměňuje v mýtus – halí se do hávu hrdinství, pojí se s vyšším posláním a ozvláštňuje se špetkou tajemství a magie. 

Číst dále

Raději osvícenou než svobodnou firmu

Raději osvícenou než svobodnou firmu

V posledních několika letech přišlo do módy téma „svobodné firmy“, zejména díky knize Isaaca Getze (Liberté & Cie). Ačkoli jsou pojmy jako smysl, autonomie, zjednodušení nebo pružnost, které s tímto tématem souvisejí, velice důležité, mě osobně podniky uváděné jako příklady nepřesvědčily, alespoň z hlediska uplatnění popisovaného modelu v jiných kontextech.

Číst dále

Když se z firemního nákupu třídy C stane strategie

Když se z firemního nákupu třídy C stane strategie

Firemní nákupy se běžně rozdělují do 3 tříd. Kategorie A i B již v dnešní době podniky začlenily do svých nákupních strategií. Třída C se často podceňuje, přestože může při správné optimalizaci přinést úspory ve výši až 20 %.

Číst dále

Nepřímý nákup: proč nezvolit strategii spojenectví?

Nepřímý nákup: proč nezvolit strategii spojenectví?

Pracovníci odpovědní za nepřímý nákup často narážejí na stejné dilema. Generální ředitel a vedoucí oddělení nákupu požadují zavedení úsporných plánů, racionalizaci portfolia dodavatelů a uplatnění metodiky společných nákupů, avšak oni sami nejsou v hierarchii nijak propojeni s nákupčími z různých pracovišť společnosti (výrobní závod, logistika, regionální centrála…). Z toho důvodu se na místních pracovištích často setkávají se silným odporem, protože někteří lidé mohou ve společném přístupu spatřovat oslabení svých pravomocí. Jiní ovšem tento přístup dobře chápou a vítají jej.

Číst dále